I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 2 May 2011

                                ~nama d beri azizah binti abdul aziz..
                                ~boley panggil aku cekjah @ jijah..
                                  coz ''top'' ngn nama 2,hihihhihi...
                               ~aku bru 21 taun (muda g la..)
                               ~my besday 05-12-1990..
                               ~aku d besar d ''jarak''...
                               ~life aku simple je,,
                               ~kuat shopping,,jalan2,,n becuti..
                               ~suka makan masakan mak!!!
                               ~minum teh o ais..
                               ~suka berkawan,ta memilih sesapa..
                               ~kuat noty :)..
                               ~na tau lagi???kenali aku ngan lebih lanjut erhh...                        

No comments:

Post a Comment